19 Temmuz 2011 Salı

İLLA Kİ SEN! - İbrahim Kılıç

           






           İbrahim!
          Önce içindeki putları devir,
           Sonra kalk kıyama!







Boğazdayım...
Ve
geçiyorum karşıdan karşıya...
Söz verdiğim gibi;
Yırttığım notları,
        Savurdum havaya!
Hepsi benden birer parçaydı...
Yayıldılar denizin yüzeyine,
ve kucaklaştılar köpükleri ile denizin.
Bir başkaydı bugün boğazın suları,
     Zevkten çıldıran köpükler;
     Aldılar yırtık notlarımı ve beni,
     sarıldılar, yek vücut oldular....
          ...
Deniz mi yeşil, yoksa gözlerin mi?
     İlla ki gözlerin....
          ...
Ve hırçın dalgalar,
Vapurun gövdesi yerine,
Sanki beni kamçılıyordu.
Bir ürperti, bir sızı hissetim:
   - Her dalgada..
          ...
Bedenim mi sızlayan. yoksa kalbim mi?
   İlla ki kalbim...
         ...
Dev bir tanker belirdi Kızkulesi'nin
    Hemen yanında.
Kızkulesi mi güzel, kızlar mı?
  Yoksa Boğaz mı?
       İlla ki sen! İlla ki SEN!

                     İbrahim KILIÇ
                    Üsküdar - 2000

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on "İLLA Kİ SEN! - İbrahim Kılıç"

Yorum Gönder