5 Temmuz 2011 Salı

KIZIL KARLAR - İbrahim Kılıç










  Soğudu her yer
  Ruhum bile üşüdü
        Üşüdü Anne!

  Başım dizlerimin arasında
  Gözyaşlarım, akan kanımla
  Sarmaş dolaş oldu yine,
        Dondu kaldı anne!

  Can kuşum uçmak ister
  Ebediyete, sonsuzluğa;
        Sonsuzluğa Anne!

  Gözlerimle gördüm
  Kıpkızıldı karlar
        Kıpzıldı Anne!

  Sesler duyuyorum taa derinden
  İçimi ürperten , titreten sesler;
        Duyuyorum Anne!

  Tüm besteler, tüm şarkılar
  Beni anlatıyor sanki
      Anlatıyor Anne!

  Sevmek ne kadar da zormuş
  Severken yanıp yıkıldım
      Sevdim Anne!

  İçim yanıyor
  Tüm dünyayı bile yakacak sanki
       Yakacak anne!

  İdeallerim öyle büyük ki,
  Altında kaldım,
       Ezildim Anne!



                 İbrahim KILIÇ
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on "KIZIL KARLAR - İbrahim Kılıç"

Yorum Gönder