31 Temmuz 2011 Pazar

"SENİ SEVİYORUM" DİYEBİLMEK - İbrahim KILIÇ

   "Karşılıksız sevmek" diye bir tabir vardı bir zamanlar. Küreselleşen dünyamızda, bilişim teknolojisi ve materyalizmin zirve yaptığı günümüzde hala "numune" sayılabilecek; maddi ve manevi karşılık beklemeden kendisi için istemeden önce "kardeşi" için isteyebilecek kaç insan vardır acaba?

   Eşine "seni seviyorum" demek taşfırın erkeğini bozar: Zevce ise "acaba hayatta iken kocamdan 'seni seviyorum' cümlesini işitebilecek miyim" diye tüketir ömrünü...Kazara ağzımızdan çıkmışsa o sihirli sözcük, eşimizin kelamı hemen gelir ardından :" Az önce ne dedin tekrar söyler misin;  tam duyamadım da!"....

   Benim gibi sınıflandırmaya tabi tutulamayacak;  Zübeyir Bulut kardeşimin de dediği gibi, gün ışığını pek haz etmeyen; bu alışkanlığını bozduğunda dostlarını sevindiren numune tipler de yaşıyor bu hayatta....
Bizim gibi tipler pek ıslah edilemez.. Hem doktorlar bile demiyorlar mı "Onları kendi hallerine bırakın!" diye :)

   Aslında klavyenin başına oturduğumda yazacak o kadar çok şeyim vardı ki anlatamam... Bu yazımı kısa keseyim, bir sonrakinde meramımı tam anlatabilirim inşallah...

   Şimdilik selam ve dua ile...


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on ""SENİ SEVİYORUM" DİYEBİLMEK - İbrahim KILIÇ"

Yorum Gönder