1 Ağustos 2011 Pazartesi

"SENİ SEVİYORUM" DİYEBİLMEK 2 - İbrahim KILIÇ

  
  2 Ağustos 1987 Evlilik yıl dönümümüz...  
   Yani Bundan 24 sene önce üniversitede okurken bir kurban bayramı arefesinde eşimle evlenmiştim..
Zaman çok çabuk akıp gidiyor.. O zaman cevval gibi delikanlılardık.. Biz de galiba hemen herkesin zannettiği gibi hep öyle kalacağız sandık... Saçlarımız dökülmeyecek, sakallarımız ağarmayacaktı.. Heyhat, zaman gerçekliğini her fırsatta yüzümüze vurdu. 
   Daha önce de yazmıştım; erkek milletiyiz: Eşimize her gün "Seni Seviyorum!" diyemiyoruz. Ama ima ediyoruz... Bu sözler sadece evlilik yıldönümü gibi özel günlerde ön plana çıkıyor...
   Üzüntüler paylaşıldıkça azalır, mutluluklar paylaşıldıkça artar felsefesine inananlardanım...Neyse lafı fazla uzatmayayım. Bana çok kıymetli bir eş ve biri kız üç pırlanta evlat nasib ettiği için. Mevla'ya ham ediyorum...
    Tüm evli arkadaşlarımın da evlilik  yıldönümlerini kutluyor; iki cihanda da Rabbim'den saadetler niyaz ediyorum...

                                 02 Ağustos 2011  -   İbrahim Kılıç

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on ""SENİ SEVİYORUM" DİYEBİLMEK 2 - İbrahim KILIÇ"

Yorum Gönder