24 Ağustos 2011 Çarşamba

K BİR HARFTİR ALFABE'DE - İbrahim Kılıç










k bir harftir alfabede
ama benim için,
pek çok şey ifade eden bir harf..
Dedim ya öz önce:
k bir harftir alfabede;
Bilmen harflerin kaçıncısı..
Aslına bakarsanız,
Sesli de değildir,
Sessizdir bu harf.
k bir harftir alfabede
Hiç düşünmemiştim bu harfi
Düşmemiştim üstüne..
dedim ya;
Alfabede bir harfti benim için yalnızca
Şimdi;
k yine bir harf alfabede

Ama artık
farklı anlamlar ihtiva eden bir harf...
Bu k'ya kızarım bazan
ama en çok da anlamaya çalışırım
bazan selam söyleyin k'ya derim
bazan 'k ne dedi'...
Ama ,
k yine bir harftir alfabede
k kim mi? k ne mi?
söyledim ya:
k
bir harftir alfabede...
        her alfabede...


         İbrahim Kılıç

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on "K BİR HARFTİR ALFABE'DE - İbrahim Kılıç"

Yorum Gönder